Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRamsrud, Heidi
dc.contributor.authorHeinonen, Leena
dc.contributor.authorStikbakke, Elin
dc.contributor.authorJohansson, Inger S.
dc.date.accessioned2012-09-26T10:39:22Z
dc.date.available2012-09-26T10:39:22Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978‐82‐91313‐97‐9no_NO
dc.identifier.issn1890‐520X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/144294
dc.description.abstractUtdanningskvalitet og styrking av praksisundervisningen er av stor betydning. Etter flere endringer både i høgskolesektoren og helsetjenesten, stilte kunnskapsdepartementet prosjektmidler til disposisjon for samarbeidsprosjekter mellom praksisarenaene og sykepleierutdanningen. Prosjektet fikk midler fra disse og er et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Gjøvik, seksjon for sykepleie og Sykehuset Innlandet Gjøvik, medisinsk og kirurgisk avdeling, gjennomført 2010-2011. Hensikten var å utvikle forståelse og ferdigheter innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltetno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesHøgskolen i Gjøviks rapportserie;4/2012
dc.subjectsykepleierutdanningno_NO
dc.subjectpraksisundervisningno_NO
dc.subjectutdanningskvalitetno_NO
dc.subjectkunnskapsbasert praksisno_NO
dc.titleForståelse og ferdigheter innenfor kunnskapsbasert praksis hos sykepleiere og sykepleierstudenter i praksisfeltet: granskning av fagprosedyrerno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282no_NO
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Nursing science: 808no_NO
dc.source.pagenumber46no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel