Show simple item record

dc.contributor.authorLintho, Oda Syvertsen
dc.contributor.authorLunde, Marthe Stine
dc.date.accessioned2013-06-28T09:10:09Z
dc.date.available2013-06-28T09:10:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143152
dc.description.abstractNORSK: Gjøvik Teater er en frivillig organisasjon. De ønsker bedre kommunikasjon med sine interessenter. De har også et ønske om en nettside, siden de ikke har en i dag. I denne rapporten skal vi utføre en markedsundersøkelse hvor vi vil komme frem til ulike tiltak som vil hjelpe Gjøvik Teater med å bedre kommunikasjonen. Funnene i denne undersøkelsen vil legge grunnlaget for utarbeiding av en prototype til en nettside.no_NO
dc.description.abstractENGLISH: Gjøvik Theatre is a volunteer organization. They seek better communication with their interested parties. They also wish to acquire a website, since they do not have one today. In this report, we will conduct a market analysis where we will find various suggestions that will help Gjøvik Theatre to improve their communication. Discoveries of this study will lay the foundation for the development of a prototype website.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectnettsideno_NO
dc.subjectmarkedsundersøkelseno_NO
dc.subjectteaterno_NO
dc.titleMarkedsundersøkelse og nettside for Gjøvik Teaterno_NO
dc.title.alternativeMarket analysis and web page for Gjøvik Theatreno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO
dc.subject.nsiVDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420::Communication and distributed systems: 423no_NO
dc.source.pagenumber167no_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record