Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorElvevold, Tonje
dc.contributor.authorDanielsen, Snorre
dc.contributor.authorComtet, Hans
dc.date.accessioned2010-06-09T11:24:43Z
dc.date.available2010-06-09T11:24:43Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143134
dc.description.abstractNORSK: Denne bacheloroppgaven er gitt av Vizeum, et mediebyrå i Oslo. Vizeum har flere kunder fra bankbransjen, og hadde et ønske om å undersøke hvordan de sosiale mediene kunne brukes i denne bransjen. Vi startet med å gjøre en analyse av hvordan de sosiale mediene fungerer generelt, og deretter gjøre en analyse av de relevante forholdene i bankbransjen. Basert på disse to analysene kunne vi drøfte hvordan banker best kan benytte sosiale medier i sin markedskommunikasjon. Rapporten presenterer en veiledning for hvordan banker kan ta i bruk sosiale medier.en_US
dc.description.abstractENGELSK: This bachelor project has been assigned by Vizeum, a media office in Oslo. Vizeum has many customers from the banking industry, and wanted to see how they could use social media in their work. We started by making an analysis on the functions of social media in general, before we analyzed the relevant conditions in the banking industry. Based on these analyses, we could discuss how banks can benefit the most from the use of social media in their market communication. The report presents a guide on how a bank can start using social media.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectmediemanagementen_US
dc.subjectsosiale medieren_US
dc.subjectbankbransjenen_US
dc.subjectkundetilfredsheten_US
dc.titleSosiale medier i bankbransjenen_US
dc.title.alternativeSocial Media in the bank industryen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.source.pagenumber96 + vedleggen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel