Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGromsrud, Helene
dc.contributor.authorSveum, Hanne Mari
dc.contributor.authorBuland, Therese Isabelle
dc.date.accessioned2010-06-09T08:00:03Z
dc.date.available2010-06-09T08:00:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/143125
dc.description.abstractNORSK: Prosjektet er gjennomført på oppdrag fra Dialecta Kommunikasjon AS. Det er ønskelig fra Dialectas side å øke omsetningen de tre neste årene og finne ut i hvor stor grad de er kjent i markedet samt blant sine eksisterende kunder. Denne markedsundersøkelsen vil avdekke om det er marked for å utvide kundebasen. Rapporten konkluderes på vegne av resultatene i spørreundersøkelsen og telefonintervjuene og gir forslag til forbedrende tiltak.en_US
dc.description.abstractENGELSK: This project is accomplished on mission from Dialecta Kommunikasjon AS. Dialecta wants to increase their income the next three years, and to find out how known they are in the market among the existing clients. This market research will cover if there is a market for expanding their clientele. This report concludes on behalf of the results in the market research and telephoneinterviews, and gives suggestions to improving efforts.En_US
dc.language.isonoben_US
dc.subjectmediemanagementen_US
dc.subjectmarkedsundersøkelseen_US
dc.subjectmarkedskartleggingen_US
dc.subjectDialecta Kommunikasjon ASen_US
dc.titleMarkedsundersøkelse for Dialecta Kommunikasjon AS. Kartlegging av marked for å utvide kundebasen.en_US
dc.title.alternativeMarket research. Mapping of market to expand the clientele of Dialecta Kommunikasjon ASen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.source.pagenumber194 + vedleggen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel