AirFear – DirectX 3D Multiplayer Game
dc.contributor.author | Stokkenes, Bjørn Willy | |
dc.contributor.author | Strandenes, Sverre | |
dc.contributor.author | Åmodt, Espen | |
dc.date.accessioned | 2008-08-18T07:19:45Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/142943 | |
dc.description.abstract | AirFear prosjektet omhandler spill programmering mot Microsofts DirectX API. Fokus er satt på spillmotor programmeing med utvidelses-muligheter. Med spill-motor, menes et rammeverk som driver grafikk, lyd, input, nettverk og andre spill-relaterte grunnstener. | en |
dc.format.extent | 5817688 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | en |
dc.subject | DirectX | en |
dc.subject | 3D sound | en |
dc.subject | multiplayer | en |
dc.subject | game programming | en |
dc.title | AirFear – DirectX 3D Multiplayer Game | en |
dc.type | Bachelor thesis | en |
dc.subject.nsi | VDP::Mathematics and natural science: 400::Information and communication science: 420::Databases and multimedia systems: 428 | en |