Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkjæveland, Yngve
dc.date.accessioned2024-07-16T09:07:05Z
dc.date.available2024-07-16T09:07:05Z
dc.date.created2024-02-28T15:16:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn9788215055572
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3141433
dc.description.abstractKapittelet diskuterer omgrepslæring i samfunnsfag i 1.–4. klasse. Det er ei empirisk undersøking basert på intervju med 30 samfunnsfaglærarar. Lærarane meiner omgrepslæring må ha ein sentral plass i samfunnsfag, også på småtrinnet. Det er likevel stor variasjon i lærarane sine oppfatningar, arbeidsmåtar og erfaringar. Kapittelet argumenterer for at det er potensial for betre omgrepslæring ved bruk av systematiske metodar og ved ikkje å undervurdera elevane si evne til å forstå faglege omgrep.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherScandinavian University Pressen_US
dc.relation.ispartofBegreper om og i samfunnet. Teori, empiri og analyse av begrepsforståelse og -læring i samfunnsfag
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleOmgrepslæring i samfunnsfag i småskulenen_US
dc.title.alternativeOmgrepslæring i samfunnsfag i småskulenen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber88-106en_US
dc.identifier.cristin2250714
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal