Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGabellini, Bruno C.
dc.contributor.authorJohnsgård, Ragnhild
dc.date.accessioned2024-07-04T17:30:47Z
dc.date.available2024-07-04T17:30:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifierno.ntnu:inspera:187574776:36427528
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3138412
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne oppgaven handler om problematikken som Distrikts-Norge står ovenfor ved at sentraliseringen og urbaniseringen står såpass sterkt og er integrert i nordmenns livsstil. Majoriteten av dagens nordmenn krever en viss grad av den urbane livsstilen, og da må man gjerne enten til byer eller bynære strøk. Dette fører til at distriktene blir mer og mer folketomme og har mindre og mindre muligheter og tilbud som kan tilbys og er tilgjengelige for de beboende. Markedsføringsmetoder skal prøve å få nordmenn til å ønske å komme og bo i distriktene, for å redde distrikts situasjonen som er dagsaktuell nå og har vært og vil fortsette å være. Skal nordmenn bo i distriktene så må distriktene reformeres for at de skal kunne være attraktive for potensielle tilflyttere, det er til syvende og sist ikke nok med å bare markedsføre seg selv.
dc.description.abstractThis thesis is about the problem faced by District Norway in that centralization and urbanization are so strong and integrated into Norwegians' way of life. The majority of today's Norwegians require a certain degree of the urban lifestyle, and then you either have to go to cities or suburban areas. This leads to the districts becoming more and more depopulated and having fewer and fewer opportunities and offers that can be offered and are available to the residents. Marketing methods should try to get Norwegians to want to come and live in the rural areas, in order to save the rural situation that is topical now and has been and will continue to be. If Norwegians are to live in the rural areas, then the rural areas must be reformed so that they can be attractive to potential migrants, ultimately it is not about just marketing yourself.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleMarkedsføringsmetoder i Distrikts- Norge En studie om i hvilken grad markedsføringsmetoder bidrar til å få folk til å flytte til distriktene
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel