dc.contributor.advisor | Murray Leslie Alex | |
dc.contributor.author | Fereday Hazel Lillian | |
dc.date.accessioned | 2024-06-28T17:19:40Z | |
dc.date.available | 2024-06-28T17:19:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:187263196:122866348 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3136702 | |
dc.description | Full text not available | |
dc.description.abstract | Dette arbeidet utforsker en ikke-konvensjonell, evolusjonerende definisjon av hvordan materialer som salt, tre, og ull brukes av kunstnere i den nåværende verden. Dette utvider min kunnskap om oppførselen til disse hverdagsmaterialene og hvordan de kan modifiseres og samhandle innen kunst- og designområdet. | |
dc.description.abstract | This body of work explores a non-conventional, evolving definitions of how wool, wood and salt are used by artists and in the current world. Expanding my knowledge on the behaviour of these everyday materials and how it can be modified and interacted within the sphere of art and design. | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Nature of mind
Exploring the raw compounds of wool, wood, and salt in their natural state: focussing on their materiality in an esoteric way within the context of modern and historic western sculpture and practices | |
dc.type | Master thesis | |