Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSekkingstad, Dorthea
dc.contributor.authorMorud, Elin Bø
dc.contributor.authorRokkones, Klara Elfrida Lillevik
dc.date.accessioned2024-06-18T11:30:27Z
dc.date.available2024-06-18T11:30:27Z
dc.date.created2024-06-16T13:53:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.isbn9788215071749
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3134518
dc.description.abstractI dette kapittelet tek vi utgangspunkt i erfaringar med Yrkesfaglærarløftet (Kunnskapsdepartementet, 2015), som er ei nasjonal satsing for å fremja arbeidsplassbasert kompetanseutvikling. Vi spør om korleis deltaking i ei vidareutdanning for yrkesfaglærarar kan bidra til å fremja yrkesfaglærarens profesjonelle kompetanse. Datagrunnlaget byggjer på fokusgruppeintervju med studentar og skuleleiarar frå fire fylke som har delteke i Yrkesfaglærarløftet. Med utgangspunkt i tre aspekt ved profesjonskvalifiseringa: 1) ulike arenaer, 2) innhald og 3) leiing, systematiserer vi kva studentar og skuleleiinga trekkjer fram som sentralt når det gjeld utvikling av profesjonell kompetanse. Vi identifiserer samarbeid og samspel mellom kunnskapsdimensjonar, organisering og leiing.en_US
dc.description.abstractIn this article, the starting point is our experiences with the Program for professional development in vocational education and training teachers (Ministry of Education, Science and Technology, 2015), which is a national strategy and initiative to promote workplace-based competence development. We raise a question about how participation in further education for vocational teachers can develop the vocational teacher’s professional competence? The study is based on focus group interviews with students and principals from four Norwegian counties who have participated in the vocational teacher program. Based on three aspects of the professional qualification: 1) arenas for competence development, 2) content, and 3) leadership, we systematize what students and the school leadership highlight as central when it comes to the development of professional competence. We identify collaboration and interaction between knowledge dimensions, organization, and management.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherScandinavian University Press (Universitetsforlaget)en_US
dc.relation.ispartofSamarbeid : fjordantologien 2024
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/doi/10.18261/9788215071800-24-11
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.subjectEtter- og videreutdanningen_US
dc.subjectFurther educationen_US
dc.subjectarbeidsplassbasert yrkesfaglærerutdanningen_US
dc.subjectworkplace -based vocational teacher trainingen_US
dc.subjectSkoleledelseen_US
dc.subjectSchool managementen_US
dc.subjectKunnskapsdelingen_US
dc.subjectKnowledge Sharingen_US
dc.titleSamarbeid for utvikling av kollektiv profesjonell læringen_US
dc.title.alternativeSamarbeid for utvikling av kollektiv profesjonell læringen_US
dc.typeChapteren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subject.nsiVDP::Education: 280en_US
dc.source.pagenumber206-226en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215071800-24-11
dc.identifier.cristin2276466
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal