dc.contributor.advisor | Ahmed, Nabil | |
dc.contributor.advisor | Furunes, Anne-Karin | |
dc.contributor.author | Skarpeid, Amalie | |
dc.date.accessioned | 2024-06-01T17:19:35Z | |
dc.date.available | 2024-06-01T17:19:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier | no.ntnu:inspera:188835691:97692283 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3132153 | |
dc.description.abstract | Denne teksten handler om de siste tre årene mine, på Kunstakademiet i Trondheim. Om maleri, mine egne så vel som andres, og hva det realistiske maleriet er i en verden hvor alle har tilgang på mobilkamera. Om hvor jeg har hentet inspirasjon fra opp gjennom, om ubehag, og om det jeg ikke forstår. | |
dc.description.abstract | This text is about my past three years at the art academy in Trondheim. About painting, my own as well as others, and what realism in painting means in a world where everyone has access to a phone camera. It is about where I have found inspiration in the past, about discomfort, and about the things I don’t understand. | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | NTNU | |
dc.title | Bortenfor det jeg kan se og forstå | |
dc.type | Bachelor thesis | |