Kunstfag for inkludering i klasserommet - en casestudie av et samarbeidsprosjekt mellom kulturskole og grunnskole
dc.contributor.author | Heide, Anne Lise | |
dc.date.accessioned | 2024-04-16T07:52:26Z | |
dc.date.available | 2024-04-16T07:52:26Z | |
dc.date.created | 2023-09-05T12:21:26Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 9788202652326 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3126674 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm | en_US |
dc.relation.ispartof | Kulturskolen som inkluderende kraft: Perspektiver fra forskning til forandring | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Kunstfag for inkludering i klasserommet - en casestudie av et samarbeidsprosjekt mellom kulturskole og grunnskole | en_US |
dc.title.alternative | Kunstfag for inkludering i klasserommet - en casestudie av et samarbeidsprosjekt mellom kulturskole og grunnskole | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 233-255 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.23865/noasp.188.ch10 | |
dc.identifier.cristin | 2172496 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3692]
-
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [38127]