Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSchjem, Thomas
dc.contributor.authorTalmo, Vegard Mjøsund
dc.contributor.authorBlokkum, Guri Kringstad
dc.date.accessioned2024-01-26T06:50:54Z
dc.date.available2024-01-26T06:50:54Z
dc.date.created2023-12-05T10:16:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-84-09-55942-8
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3113966
dc.language.isoengen_US
dc.publisherIATED Academy Seville, Spainen_US
dc.relation.ispartofICERI2023 Proceedings
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFORMATIVE ASSESSMENT AND COLLABORATIVE LEARNING IN A PREPARATORY COURSE FOR ENGINEERING STUDIESen_US
dc.title.alternativeFORMATIVE ASSESSMENT AND COLLABORATIVE LEARNING IN A PREPARATORY COURSE FOR ENGINEERING STUDIESen_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
dc.identifier.doi10.21125/iceri.2023
dc.identifier.cristin2208973
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal