Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHanem, Guri Ellen
dc.contributor.authorFlikke, Mathias
dc.date.accessioned2023-06-30T17:22:04Z
dc.date.available2023-06-30T17:22:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifierno.ntnu:inspera:137241235:93252019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3074931
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractI denne oppgaven skal jeg forsøke å finne ut av hvorfor deltagelsen på ulike kultur arrangementer blant det norske folk er dalende og hva som gjør at vi prioriterer annerledes enn før og hvordan alternative kulturtilbud med som Kosmorama kan bli mer attraktivt for studenter i Trondheim. Grunnen til valg av akkurat denne problemstillingen er noe delt, men i all hovedsak handler det om at det er viktig for unge mennesker å utvide egen horisont samt det å kunne ha muligheten til å oppleve et kulturtilbud litt utenom det vanlige. Denne problemstillingen skal knyttes opp imot praksisen jeg har hatt hos Kosmorama og den vil ta også ta for seg hvordan nettopp filmfestival og Kosmorama kan bli enda mer populært blant studenter i fremtiden. Bruk, tilstedeværelse og markedsføring på sosiale medier og i bybildet vil være mine fokusområder, samt en analyse og studie av de unge i dag nemlig den mye omtalte «Generasjon Z».
dc.description.abstractIn this thesis, I will try to find out why the participation in various cultural events among the Norwegian people is decreasing and what makes us prioritize differently than before and how alternative cultural offers such as Kosmorama can become more attractive to students in Trondheim. The reason for choosing this particular issue is somewhat divided, but essentially it is about the fact that it is important for young people to expand their own horizons and to have the opportunity to experience a cultural offer that is a little out of the ordinary. This issue will be linked to the practice I have had at Kosmorama and it will also consider how the film festival and Kosmorama can become even more popular among students in the future. Use, presence and marketing on social media and in the cityscape will be my focus areas, as well as an analysis and study of today's young people, namely the much talked about "Generation Z".
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleBacheloroppgave MV2015 - Hvordan kan en filmfestival engasjere studentene i Trondheim til å utvide horisontene sine?
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

FilerStørrelseFormatVis

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel