Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Nina Haugland
dc.contributor.authorBrenden, Stine Fridtun
dc.contributor.authorTvenge, Nina
dc.contributor.authorForset, Marte Blekastad
dc.contributor.authorSpjelkevik, Maiken
dc.date.accessioned2023-03-16T09:57:27Z
dc.date.available2023-03-16T09:57:27Z
dc.date.created2023-02-28T15:13:20Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3058683
dc.description.abstractPilotprosjektet VEiT (Virtual Experts in Teamwork) har hatt som mål å utarbeide eit rammeverk for korleis emne Eksperter i Team (EiT) på ein god måte kan gjennomførast i ein fleksibel, og virtuell kontekst. Gjennom tre år har eit VEiT-rammeverk vorte utprøvd, og utbetra årleg. Kvart år i prosjektperioden har tilbakemeldingar frå studentar og fasilitatorteam i landsbyane vorte innhenta, og brukt for å utbetre rammeverket til det neste studieåret. Eigen VEiT-spesifikk opplæring for landsbyleiarar og læringsassistentar vart utarbeida og gjennomført, for å introdusere fasilitatorteama til rammeverket, og virtuell fasilitering. Eigne ressursar med forslag til gjennomføring av øvingar og landsbydagar er også utarbeida for å støtte arbeidet til fasilitatorteama i vårsemesteret. Våren 2021 har det vorte gjennomført ein systematisk datainnsamling frå 12 VEiTpilotlandsbyar, og fleire intervju med studentar, læringsassistentar og undervisningsassistentar. Det har også vore gjennomført ei spørjeundersøking for VEiT-landsbyleiarar. I tillegg har VEiT-relevante spørsmål vore ein del av studentundersøkinga, so data derifrå har gitt meir innsikt i korleis studentane opplever det digitale læringsmiljøet i VEiT, og i kor stor grad dei sjølv meiner læringsmåla i emnet er oppfylt. Resultat frå datainnsamlinga indikerer at det utvikla rammeverket fungerer bra for å gjennomføre og oppnå læringsmåla i EiT i eit virtuelt læringsmiljø. Vidare utvikling av rammeverk og ressursar er tilrådeleg.en_US
dc.description.abstractVirtuelle Eksperter i Team - VEiT Pilotprosjekt H2018-V2021 NTNUen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universiteten_US
dc.subjectNettbasert læringen_US
dc.subjectInternet-based learningen_US
dc.subjectTverrfaglig samarbeiden_US
dc.subjectCollaboration across the curriculumen_US
dc.subjectTeamarbeidskompetanseen_US
dc.subjectTeam competenciesen_US
dc.subjectNettbasert undervisningen_US
dc.subjectInteractive teachingen_US
dc.titleVirtuelle Eksperter i Team - VEiT Pilotprosjekt H2018-V2021 NTNUen_US
dc.title.alternativeVirtuelle Eksperter i Team - VEiT Pilotprosjekt H2018-V2021 NTNUen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionsubmittedVersionen_US
dc.subject.nsiVDP::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.subject.nsiVDP::Education: 280en_US
dc.source.pagenumber106en_US
dc.identifier.cristin2130176
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpreprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel