dc.contributor.author | Andersen, Nina Haugland | |
dc.contributor.author | Brenden, Stine Fridtun | |
dc.contributor.author | Tvenge, Nina | |
dc.contributor.author | Forset, Marte Blekastad | |
dc.contributor.author | Spjelkevik, Maiken | |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T09:57:27Z | |
dc.date.available | 2023-03-16T09:57:27Z | |
dc.date.created | 2023-02-28T15:13:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3058683 | |
dc.description.abstract | Pilotprosjektet VEiT (Virtual Experts in Teamwork) har hatt som mål å utarbeide eit rammeverk for korleis emne Eksperter i Team (EiT) på ein god måte kan gjennomførast i ein fleksibel, og virtuell kontekst. Gjennom tre år har eit VEiT-rammeverk vorte utprøvd, og utbetra årleg. Kvart år i prosjektperioden har tilbakemeldingar frå studentar og fasilitatorteam i landsbyane vorte innhenta, og brukt for å utbetre rammeverket til det neste studieåret. Eigen VEiT-spesifikk opplæring for landsbyleiarar og læringsassistentar vart utarbeida og gjennomført, for å introdusere fasilitatorteama til rammeverket, og virtuell fasilitering. Eigne ressursar med forslag til gjennomføring av øvingar og landsbydagar er også utarbeida for å støtte arbeidet til fasilitatorteama i vårsemesteret. Våren 2021 har det vorte gjennomført ein systematisk datainnsamling frå 12 VEiTpilotlandsbyar, og fleire intervju med studentar, læringsassistentar og undervisningsassistentar. Det har også vore gjennomført ei spørjeundersøking for VEiT-landsbyleiarar. I tillegg har VEiT-relevante spørsmål vore ein del av studentundersøkinga, so data derifrå har gitt meir innsikt i korleis studentane opplever det digitale læringsmiljøet i VEiT, og i kor stor grad dei sjølv meiner læringsmåla i emnet er oppfylt. Resultat frå datainnsamlinga indikerer at det utvikla rammeverket fungerer bra for å gjennomføre og oppnå læringsmåla i EiT i eit virtuelt læringsmiljø. Vidare utvikling av rammeverk og ressursar er tilrådeleg. | en_US |
dc.description.abstract | Virtuelle Eksperter i Team - VEiT Pilotprosjekt H2018-V2021 NTNU | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet | en_US |
dc.subject | Nettbasert læring | en_US |
dc.subject | Internet-based learning | en_US |
dc.subject | Tverrfaglig samarbeid | en_US |
dc.subject | Collaboration across the curriculum | en_US |
dc.subject | Teamarbeidskompetanse | en_US |
dc.subject | Team competencies | en_US |
dc.subject | Nettbasert undervisning | en_US |
dc.subject | Interactive teaching | en_US |
dc.title | Virtuelle Eksperter i Team - VEiT Pilotprosjekt H2018-V2021 NTNU | en_US |
dc.title.alternative | Virtuelle Eksperter i Team - VEiT Pilotprosjekt H2018-V2021 NTNU | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | submittedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Education: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 106 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2130176 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | preprint | |