Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNeokleous, Georgios
dc.contributor.authorKrulatz, Anna
dc.contributor.authorXu, Yaqiong
dc.date.accessioned2023-03-02T12:03:15Z
dc.date.available2023-03-02T12:03:15Z
dc.date.created2022-07-31T10:35:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2226-471X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3055339
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleThe Impact of Teacher Education on English Teachers’ Views about Using Mother Tongues: A Teachers’ Perspectiveen_US
dc.title.alternativeThe Impact of Teacher Education on English Teachers’ Views about Using Mother Tongues: A Teachers’ Perspectiveen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.volume7en_US
dc.source.journalLanguagesen_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doi10.3390/languages7030196
dc.identifier.cristin2040163
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal