Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMyren-Svelstad, Per Esben
dc.date.accessioned2023-02-23T10:00:06Z
dc.date.available2023-02-23T10:00:06Z
dc.date.created2022-01-11T15:27:12Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationNordlit. 2021, 48 1-17.en_US
dc.identifier.issn0809-1668
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3053532
dc.description.abstractMed utgangspunkt i Inger Hagerups dikt «Kvelden lister seg på tå» utforskar artikkelen moglegheitene for ein berekraftig litteraturdidaktikk som legg vekt på kompleksitet og uhygge. Teoretisk lener artikkelen seg på omgrepet «det sublime» slik det blir definert av Immanuel Kant og utlagt av den økologiske tenkaren Timothy Morton. Vidare byggjer lesinga av diktet på teori om lyrikk som affektiv form og på dei hermeneutiske implikasjonane av Kristin Hallbergs ikonotekstomgrep. Desse tilnærmingane framhevar spennet mellom det trygge og det uhyggjelege i diktet, og artikkelen utforskar korleis lyrikk for born kan stimulere evna til å dvele ved kompleksitet og det uavklåra. Slik kan litteraturdidaktikken byggje opp under ein berekraftig, audmjuk veikskap overfor omverda.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLyrisk kompleksitet i antropocen. Ein formorientert, berekraftig litteraturdidaktikken_US
dc.title.alternativeLyrisk kompleksitet i antropocen. Ein formorientert, berekraftig litteraturdidaktikken_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber1-17en_US
dc.source.volume48en_US
dc.source.journalNordliten_US
dc.identifier.doi10.7557/13.6331
dc.identifier.cristin1978616
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal