Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTronstad, Tron Vedul
dc.contributor.authorGjessing, Bjørn
dc.contributor.authorØrland, Ingvild
dc.contributor.authorØderud, Tone
dc.contributor.authorMnyanyi, Cosmas B. F.
dc.contributor.authorMyovela, Isaack
dc.contributor.authorØygarden, Jon
dc.date.accessioned2023-02-06T07:33:08Z
dc.date.available2023-02-06T07:33:08Z
dc.date.created2022-11-17T09:21:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2223-9170
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3048439
dc.language.isoengen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleA case study of interventions to facilitate learning for pupils with hearing impairment in Tanzaniaen_US
dc.title.alternativeA case study of interventions to facilitate learning for pupils with hearing impairment in Tanzaniaen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.volume11en_US
dc.source.journalAfrican Journal of Disabilityen_US
dc.identifier.doi10.4102/ajod.v11i0.974
dc.identifier.cristin2075283
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 267527en_US
dc.relation.projectNorges forskningsråd: 316345en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal