Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorØstgaard, Sven
dc.contributor.authorLund, Lars Eivind
dc.date.accessioned2022-07-08T17:21:25Z
dc.date.available2022-07-08T17:21:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:104821360:72653239
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3004210
dc.description.abstractI denne teksten undersøker jeg hovedsakelig Paul Thomas Andersons filmer "Punch-Drunk Love" (2002) og "The Master", og sammenligner disse. Formålet med dette er å kartlegge mønstre i Andersons bruk av virkemidler, for å avgjøre om han kan tilegnes tittelen "Auteur". Fremgangsmåten min går ut på å sette filmenes form opp mot filmteori av blant andre Janet Staiger, John Gibbs og Barry Keith Grant.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titlePaul Thomas Anderson - En auteur-analyse
dc.typeBachelor thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel