Show simple item record

dc.contributor.advisorGjelsvik, Anne
dc.contributor.authorSkage, Martin
dc.date.accessioned2022-07-07T17:21:25Z
dc.date.available2022-07-07T17:21:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifierno.ntnu:inspera:104821360:48032971
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3003663
dc.description.abstractI "Turn Off The Flash You Moron!!" skal jeg se på hvordan mobiltelefonen har påvirket hvordan film blir oppfattet i samfunnet, samt om den har hatt en positiv eller negativ innflytelse på selve filmopplevelsen. Oppgaven har som formål å se på de nye måtene et menneske kan motta anbefalinger, og delta i filmkritikken, i det moderne samfunn. Den bygger på teori fra James Chapman, Anne Gjelsvik, og Ingunn Hagen. I teksten kommer det fram at sosiale medier har åpnet opp for mange muligheter for enkeltindividet, hvor de kan ta makten og bli en type produsent.
dc.description.abstractIn "Turn Off The Flash You Moron !!" ,I will look at how the mobile phone has affected how film is perceived in society, as well as whether it has had a positive or negative influence on the film experience itself. The purpose of the thesis is to look at the new ways a person can receive film recommendations, and participate in film criticism, in the modern age. It builds on theory by James Chapman, Anne Gjelsvik, and Ingunn Hagen. The text states that social media has opened up many opportunities for the individual, where they can take power and become a type of producer.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleTurn Off The Flash You Moron!!
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record