Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFerriz-Valero, Alberto
dc.contributor.authorØsterlie, Ove
dc.contributor.authorPenichet-Tomas, Alfonso
dc.contributor.authorBaena-Morales, Salvador
dc.date.accessioned2022-04-20T06:30:42Z
dc.date.available2022-04-20T06:30:42Z
dc.date.created2022-01-28T12:56:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2504-284X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2991400
dc.language.isoengen_US
dc.publisherFrontiers Mediaen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleThe effects of flipped learning on learning and motivation of upper secondary school physical education studentsen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.volume7en_US
dc.source.journalFrontiers in Educationen_US
dc.identifier.doi10.3389/feduc.2022.832778
dc.identifier.cristin1992364
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal