Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSchaathun, Hans Georg
dc.date.accessioned2022-03-29T13:06:39Z
dc.date.available2022-03-29T13:06:39Z
dc.date.created2022-01-14T13:54:08Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn1892-0713
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2988400
dc.description.abstractPraktiske fag kan somme tider framstå som ein pariakaste ved universiteta. Vitskapsideala som er utvikla over fleire hundre år inneber at det er like viktig å vita korleis me kan vita, som faktisk å vita. Kunnskap skal vera objektiv og etterprøvbar og helst kontekstfri. Praktiske fag vert dregne i eit dilemma mellom vitskaplege ideal og praktisk relevans. Mange profesjonsfag har etter kvart ein rik litteratur om dette problemet, der ein utviklar epistemologiar som er likeverdige med dei konvensjonelle vitskapane, men som tek omsyn til skilnaden mellom fag som skildrar verda og fag som endrar verda. Dette har i liten grad vore drøfta innanfor programutvikling, og her skal me sjå på korleis eksisterande metode og epistemologi frå design kan vera relevant for programutvikling generelt og smidige metodar spesielt. Vidare skal me drøfta korleis denne innsikta er relevant for undervising og vurdering.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherNIKTen_US
dc.titleSmidig epistemologien_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.journalNIKT: Norsk IKT-konferanse for forskning og utdanningen_US
dc.identifier.cristin1981238
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel