Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHagen, Maren Fjelldal
dc.contributor.authorLund, Emma Adele Larsen
dc.contributor.authorFjørtoft, Barbro Elisabeth
dc.contributor.authorGrimstad, Siv Marina Flø
dc.contributor.authorGlavee-Geo, Richard
dc.date.accessioned2022-03-28T13:37:17Z
dc.date.available2022-03-28T13:37:17Z
dc.date.created2021-12-16T10:39:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn9788215055602
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2988095
dc.description.abstractVår studie viser at forbrukeres holdning til miljøvern og bærekraftig forbruk kan forutsi intensjon om forbruk av bærekraftig transport. Videre ser vi at bruk av bærekraftig transport kan lede til en bedre reiseopplevelse. Dette har viktige implikasjoner for bransjen: Ved å tilpasse markedskommunikasjonen til kundene som er opptatt av miljøvern og bærekraftig forbruk, kan man øke bruken blant disse kundene, i tillegg til å levere en bedre reiseopplevelse.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.relation.ispartofBidrag innen kundeverdi og marked : Festskrift til Øyvind Helgesen
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKan bærekraftige fritidsreiser gi en bedre reiseopplevelse?en_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber73-88en_US
dc.identifier.doi10.18261/9788215055596-2021-04
dc.identifier.cristin1969302
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal