Ikke noe TikTok, digital didaktikk, takk - Kulturskolenes erfaringer og læringsutbytte ved bruk av digitale medier under koronapandemien
dc.contributor.author | Eiksund, Øyvind Johan | |
dc.contributor.author | Berge, Ola Kveseth | |
dc.contributor.author | Haugsevje, Åsne Dahl | |
dc.date.accessioned | 2022-02-28T14:17:47Z | |
dc.date.available | 2022-02-28T14:17:47Z | |
dc.date.created | 2021-12-04T22:02:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-336-0426-4 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2981785 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Telemarksforskning | en_US |
dc.title | Ikke noe TikTok, digital didaktikk, takk - Kulturskolenes erfaringer og læringsutbytte ved bruk av digitale medier under koronapandemien | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 47 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1964718 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Institutt for lærerutdanning [3403]
-
Publikasjoner fra CRIStin - NTNU [37247]