Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorAaltonen, Heli
dc.contributor.authorNesbakk, Martine Røys
dc.date.accessioned2022-02-22T18:19:46Z
dc.date.available2022-02-22T18:19:46Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:92992826:47012754
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2980861
dc.description.abstractDenne masteravhandlinga er ein praktisk-teoretisk analyse av mitt praksisbaserte forskingsprosjekt gjennomført hausten 2020. I det praktiske prosjektet undersøkte eg korleis ein kan leggje til rette for eigarskap, medskaping og deltaking hjå born i fireårsalderen gjennom den scenekunstnariske prosessen. Dette prosjektet var prosessorientert og vart avslutta med ein praktisk eksamen der eg gjennomførte eit interaktivt forløp som skulle spegle det praktiske forskingsarbeidet eg hadde gjort saman med bornegruppa gjennom hausten. Dette arbeidet vart gjort med verktøy henta frå forteljarkunst, improvisasjon, leik og creative dramatics. Prosjektet vart gjennomført i ein barnehage i Trondheim. Bornegruppa besto av 18 born i fireårsalderen, fordelt på to grupper med ni born i kvar gruppe. I denne avhandlinga ser eg på korleis borna sin medskaping, deltaking og eigarskap kom til syne gjennom dei kunstnariske strategiane eg valde i mitt praktiske prosjekt. Dette gjer eg ved å analysere det praktiske prosjektet i lys av leikedrama teorien til Faith Guss og ved hjelp av Lise Hovik og Lisa Nagel sin arbeidsmodell over interaktive dramaturgiar i scenekunst for born som analyseverktøy.  
dc.description.abstractThis master thesis is a practice theoretical analyse of the practice-based research project I did in the autumn of 2020. In my practice-based research project I wanted to see how one can accommodate ownership, co-creation and participation for four-year-old children through the artistic process. This project was process oriented and culminated with a practical exam where I did an interactive workshop to reflect the research done through practice with the children during the autumn. This work was done using tools from storytelling, improvisation, play and creative dramatics. The project was done in a kindergarten in Trondheim. The group consisted of 18 four-year-old children, divided in to two groups of nine children in each group. In this thesis I focus on how the children’s co-creation, participation and ownership came in to view through the artistic strategies I chose in my project. I analyse this project in the light of Faith Guss’ play-drama theory, and with Lise Hovik and Lisa Nagel’s working model for interactive dramaturgies in performing arts for children as an analysing tool.
dc.languagenno
dc.publisherNTNU
dc.titleBorns medskaping, deltaking og eigarskap i møte med kunstnariske strategiar
dc.typeMaster thesis


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel