Impro-performance - En workshop i meningsfull lek for elever på mellomtrinnet i grunnskolen. Hvordan kan en improworkshop være et erfaringsrom for utvikling av narrativ og performativ kompetanse?
dc.contributor.author | Næss, Sveinung | |
dc.date.accessioned | 2015-08-17T12:36:02Z | |
dc.date.available | 2015-08-17T12:36:02Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/297269 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.subject | impro | nb_NO |
dc.subject | imorivisasjon | nb_NO |
dc.subject | workshop | nb_NO |
dc.subject | spontanitet | nb_NO |
dc.subject | kreativitet | nb_NO |
dc.subject | fantasi | nb_NO |
dc.subject | Keith Johnstone | nb_NO |
dc.subject | improvisert teater | nb_NO |
dc.subject | DKS | nb_NO |
dc.subject | kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.subject | samspill | nb_NO |
dc.subject | performativ | nb_NO |
dc.subject | narrativ | nb_NO |
dc.subject | kompetanse | nb_NO |
dc.title | Impro-performance - En workshop i meningsfull lek for elever på mellomtrinnet i grunnskolen. Hvordan kan en improworkshop være et erfaringsrom for utvikling av narrativ og performativ kompetanse? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humanities: 000 | nb_NO |