Show simple item record

dc.contributor.advisorRasmussen, Bjørn
dc.contributor.authorBakken, Ricke
dc.date.accessioned2021-09-14T16:14:24Z
dc.date.available2021-09-14T16:14:24Z
dc.date.issued2021
dc.identifierno.ntnu:inspera:76650625:16864342
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2776668
dc.descriptionFull text not available
dc.description.abstractDenne oppgaven har som mål å finne ut om valgfaget sal og scene har en betydning for ungdomsskoleelevers personlige og sosiale utvikling, og i så fall hvilken. Både det trygge rommet, rollespill og å trå ut av sin komfortsone er tydelige elementer som spiller en stor rolle for elevers personlige utvikling. Samarbeid, nye bekjentskap og forestillingens verdi styrker elevenes sosiale utvikling.
dc.description.abstractThis thesis aims to find out whether the elective subject drama has an impact on middle school students' personal and social development, and if so, which one. Both the safe space, role play and stepping out of their comfort zone are clear elements that play a major role in students' personal development. Collaboration, new acquaintances and the value of the performance strengthen the students' social development.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleSal og scenefagets betydning for ungdoms personlige og sosiale utvikling
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record