dc.contributor.editor | Riksaasen, Rita | |
dc.contributor.editor | Langseth, Inger Dagrun | |
dc.date.accessioned | 2021-03-30T08:54:34Z | |
dc.date.available | 2021-03-30T08:54:34Z | |
dc.date.created | 2014-03-14T13:14:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.isbn | 9788232103027 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2736079 | |
dc.description.abstract | Denne artikkelsamlingen er skrevet av lærere, skoleledere og forskere. Forfatterne beskriver hvordan en kan få til endring av praksis og ønsker å inspirere leserne til utviklingsarbeid i klasserom og skole. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Akademika forlag | en_US |
dc.relation.ispartof | NTNU skole- og utdanningsforskning | |
dc.relation.ispartofseries | NTNU skole- og utdanningsforskning; | |
dc.title | Endring av praksis i klasserommet. En artikkelsamling om utviklingsarbeid, samarbeid, erfaring og forskning | en_US |
dc.type | Book | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 149 | en_US |
dc.source.issue | 5 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1122120 | |
dc.description.localcode | This book will not be available due to copyright restrictions (c) 2020 by Akademika Forlag | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |