Toggle navigation
norsk
English
English
norsk
English
Login
Toggle navigation
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for psykologi
View Item
Home
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for psykologi
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Økt tallforståelse gjennom fokus på strukturerte mengder?: Et kvasi-eksperiment med tre elever i tredje klasse
Ervik, Elisa Ljøkjell
Master thesis
View/
Open
712522_FULLTEXT01.pdf (16.94Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/271184
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
Institutt for psykologi
[3157]
Publisher
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk institutt
Search Archive
This Collection
Browse
Archive
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Document Types
Journals
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics