Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorFrostad, Pernb_NO
dc.contributor.authorErvik, Elisa Ljøkjellnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:43:12Z
dc.date.available2014-12-19T14:43:12Z
dc.date.created2014-04-15nb_NO
dc.date.issued2014nb_NO
dc.identifier712522nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/271184
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk instituttnb_NO
dc.titleØkt tallforståelse gjennom fokus på strukturerte mengder?: Et kvasi-eksperiment med tre elever i tredje klassenb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber50nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Psykologisk instituttnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel