Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for sosiologi og statsvitenskap
Vis innførsel
Hjem
Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap (SU)
Institutt for sosiologi og statsvitenskap
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Lærernes rammefaktorer - hvordan kan de påvirke implementering av skolepolitikk?: En komparativ casestudie av Drammen og Trondheim
Fjelltoft, Andreas
Master thesis
Åpne
748372_FULLTEXT01.pdf (2.703Mb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/268914
Utgivelsesdato
2014
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Institutt for sosiologi og statsvitenskap
[2851]
Utgiver
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskap
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk