dc.contributor.advisor | Nervik, Jon Arve | nb_NO |
dc.contributor.author | Fjelltoft, Andreas | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:36:58Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:36:58Z | |
dc.date.created | 2014-09-19 | nb_NO |
dc.date.issued | 2014 | nb_NO |
dc.identifier | 748372 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/268914 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskap | nb_NO |
dc.title | Lærernes rammefaktorer - hvordan kan de påvirke implementering av skolepolitikk?: En komparativ casestudie av Drammen og Trondheim | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskap | nb_NO |