Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSpilker, Hendriknb_NO
dc.contributor.authorSoleglad, Cathrinenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:36:30Z
dc.date.available2014-12-19T14:36:30Z
dc.date.created2013-09-20nb_NO
dc.date.issued2013nb_NO
dc.identifier650252nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/268718
dc.description.abstractI denne masteroppgaven har jeg gjennomført en kvalitativ studie av fenomenet kundeklubb. Studien tar for seg kundeklubber på kjøpesentre, og ser nærmere på hvordan kundeklubber fungerer som kommunikasjonskanal. Gjennom kvalitative intervjuer og informasjonsinnhenting har jeg gått i dybden på kundeklubber som en kanal mellom kunde og kjøpesenter, og fått fram ulike sider ved fenomenet. Problemstillingene for studien er ”Hva er en kundeklubb?” og ”Hvordan kommunisere ved hjelp av kundeklubb?”. Av studien kommer det blant annet frem at kundeklubbens formål er å bidra til å øke kjøpesentrenes omsetning ved å trekke til seg gode kunder, men det er usikkert hvor stor effekt kundeklubben har for å bygge langvarige relasjoner med medlemmene. Studien foreslår også at budskapene bør tilpasses enda bedre til medlemmene for å kommunisere optimaltnb_NO
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO
dc.title1-til-1: Et case-studie av fenomenet kundeklubbnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber70nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskapnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel