dc.contributor.author | Tønseth, Christin | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:35:51Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:35:51Z | |
dc.date.created | 2011-11-14 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 456367 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2952-4 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2953-1 (elektr. utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/268443 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskap | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2011:200 | nb_NO |
dc.title | Voksne i læring: Identitetskonstruksjon i lys av Kompetansereformen | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosiologi og statsvitenskap | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i sosiologi | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Sociology | en_GB |