Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWendelborg, Christiannb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:33:26Z
dc.date.available2014-12-19T14:33:26Z
dc.date.created2010-03-30nb_NO
dc.date.issued2010nb_NO
dc.identifier310088nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-2006-4nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267691
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosialt arbeid og helsevitenskapnb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:24nb_NO
dc.relation.haspartWendelborg, C.; Ytterhus, B.. Sosialt samvær og deltakelse med jevnaldrende i oppveksten: barn med funksjonsnedsettelser i Norge. Funksjonshemming: politikk, arbeidsliv og hverdagsliv: 165-178, 2009.nb_NO
dc.relation.haspartWendelborg, Christian; Kvello, Øyvind. Perceived Social Acceptance and PeerIntimacy Among Children with Disabilities in Regular Schools in Norway. JARID - Journal of applied research in intellectual disabilities. (ISSN 1360-2322). 23(2): 143-153, 2009. <a href='http://dx.doi.org/10.1111/j.1468-3148.2009.00515.x'>10.1111/j.1468-3148.2009.00515.x</a>.nb_NO
dc.titleÅ vokse opp med funksjonshemming i skole og blant jevnaldrende: En studie av opplæringstilbud og deltakelse blant barn med nedsatt funksjonsevnenb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosialt arbeid og helsevitenskapnb_NO
dc.description.degreePhD i sosialt arbeidnb_NO
dc.description.degreePhD in Social Worken_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel