dc.contributor.author | Wendelborg, Christian | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:33:26Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:33:26Z | |
dc.date.created | 2010-03-30 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 310088 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2006-4 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/267691 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosialt arbeid og helsevitenskap | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:24 | nb_NO |
dc.relation.haspart | Wendelborg, C.; Ytterhus, B.. Sosialt samvær og deltakelse med jevnaldrende i oppveksten: barn med funksjonsnedsettelser i Norge. Funksjonshemming: politikk, arbeidsliv og hverdagsliv: 165-178, 2009. | nb_NO |
dc.relation.haspart | Wendelborg, Christian; Kvello, Øyvind. Perceived Social Acceptance and PeerIntimacy Among Children with Disabilities in Regular Schools in Norway. JARID - Journal of applied research in intellectual disabilities. (ISSN 1360-2322). 23(2): 143-153, 2009. <a href='http://dx.doi.org/10.1111/j.1468-3148.2009.00515.x'>10.1111/j.1468-3148.2009.00515.x</a>. | nb_NO |
dc.title | Å vokse opp med funksjonshemming i skole og blant jevnaldrende: En studie av opplæringstilbud og deltakelse blant barn med nedsatt funksjonsevne | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for sosialt arbeid og helsevitenskap | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i sosialt arbeid | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Social Work | en_GB |