Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStrøm, Bjarnenb_NO
dc.contributor.authorIgesund, Petter Eidenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:32:54Z
dc.date.available2014-12-19T14:32:54Z
dc.date.created2014-07-11nb_NO
dc.date.issued2014nb_NO
dc.identifier733803nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267574
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.titlePåvirker husholdningenes forventninger konsumet i Norge?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber52nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel