Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGunnes, Trudenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:32:52Z
dc.date.available2014-12-19T14:32:52Z
dc.date.created2014-04-01nb_NO
dc.date.issued2012nb_NO
dc.identifier709555nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3648-5 (printed ver.)nb_NO
dc.identifier.isbn978-82-471-3650-8 (electronic ver.)nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267562
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.relation.ispartofseriesDoktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2012:9nb_NO
dc.titleFOUR ESSAYS ON THE ROLE OFINCENTIVES IN EDUCATIONnb_NO
dc.typeDoctoral thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.description.degreePhD i samfunnsøkonominb_NO
dc.description.degreePhD in Economicsen_GB


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel