dc.contributor.advisor | Bonesrønning, Hans | nb_NO |
dc.contributor.author | Busterud, Mari | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:32:27Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:32:27Z | |
dc.date.created | 2012-02-02 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 489151 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/267373 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonomi | nb_NO |
dc.title | Spesialundervisning i grunnskolen: Hvordan påvirker reformimplementeringsgraden bruken av spesialundervisning etter Kunnskapsløftet? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 63 | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonomi | nb_NO |