dc.contributor.author | Røneid, Åsmund Nesse | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:32:09Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:32:09Z | |
dc.date.created | 2010-06-21 | nb_NO |
dc.date.issued | 2009 | nb_NO |
dc.identifier | 325984 | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/267241 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonomi | nb_NO |
dc.title | Sammenhengen mellom klassestørrelse og lærerens tidsbruk: En empirisk analyse av lærerens allokering av tid i klasserommet i Norge og Japan | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonomi | nb_NO |