Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRøneid, Åsmund Nessenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:32:09Z
dc.date.available2014-12-19T14:32:09Z
dc.date.created2010-06-21nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier325984nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267241
dc.languagenornb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.titleSammenhengen mellom klassestørrelse og lærerens tidsbruk: En empirisk analyse av lærerens allokering av tid i klasserommet i Norge og Japannb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel