Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSusort, Sveinungnb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:32:07Z
dc.date.available2014-12-19T14:32:07Z
dc.date.created2010-05-31nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier321373nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/267228
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO
dc.titleIncentives for Innovation: A Conceptual Case Study of Market Innovation in Norsk Hydronb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for samfunnsøkonominb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel