Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorSørheim, Rogernb_NO
dc.contributor.advisorEvertsen, Veronica Åsgravnb_NO
dc.contributor.authorBjering, Oysteinnb_NO
dc.contributor.authorSørensen, Bengt Stålenb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:29:48Z
dc.date.available2014-12-19T14:29:48Z
dc.date.created2014-06-25nb_NO
dc.date.issued2011nb_NO
dc.identifier729414nb_NO
dc.identifierntnudaim:6182nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/266661
dc.description.abstractOppgaven kartlegger hvilke teorier og modeller påvirker valg av marked og strategi, og hvilke ressurser er nødvendig i forhold til internasjonalisering av SME-er.Hvordan virker de ulike teorier og modeller sammen, og hvordan kan disse settes sammen til et rammeverk som kan brukes til å analysere hvorfor, hvor og hvordan SME-er bør internasjonalisere?Hvordan kan et slikt rammeverk anvendes praktisk?nb_NO
dc.languagenobnb_NO
dc.publisherInstitutt for industriell økonomi og teknologiledelsenb_NO
dc.titleInternasjonal markedsanalyse og internasjonaliseringsprosesser for små og mellomstore bedrifter: Macks Olbryggeri: muligheter for et etablert norsk konsumprodukt i et internasjonalt marked.nb_NO
dc.title.alternativeInternational Market Research and Internationalization Processes for SMEsnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.source.pagenumber149nb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelsenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel