dc.contributor.author | Bai, Yu | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:28:12Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:28:12Z | |
dc.date.created | 2013-03-07 | nb_NO |
dc.date.issued | 2013 | nb_NO |
dc.identifier | 609759 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-4161-8 (printed ver.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-4162-5 (electronic ver.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/266128 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2013:35 | nb_NO |
dc.title | Reliability of International Freight Trains: An Explorative Study Drawing on Three Mainstream Theories | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i industriell økonomi og teknologiledelse | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Industrial Economics and Technology Management | en_GB |