dc.contributor.author | Hennig, Frank | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:27:21Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:27:21Z | |
dc.date.created | 2011-02-24 | nb_NO |
dc.date.issued | 2010 | nb_NO |
dc.identifier | 399902 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2183-2 (printed ver.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/265800 | |
dc.language | eng | nb_NO |
dc.publisher | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2010:109 | nb_NO |
dc.title | Optimization in Maritime Transportation: Crude Oil Tanker Routingand Scheduling | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i industriell økonomi og teknologiledelse | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Industrial Economics and Technology Management | en_GB |