Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAasvestad, Mathiasnb_NO
dc.contributor.authorLerflaten, Olga Marienb_NO
dc.date.accessioned2014-12-19T14:27:17Z
dc.date.available2014-12-19T14:27:17Z
dc.date.created2010-04-20nb_NO
dc.date.issued2009nb_NO
dc.identifier311206nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/265768
dc.languageengnb_NO
dc.publisherNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelsenb_NO
dc.titleDeveloping Global Organizations: How should a globally dispersed company structure its innovation effort? : a case study of a Norwegian MNCnb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.contributor.departmentNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Institutt for industriell økonomi og teknologiledelsenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel