dc.contributor.author | Andersland, Svein | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2014-12-19T14:25:54Z | |
dc.date.available | 2014-12-19T14:25:54Z | |
dc.date.created | 2011-08-18 | nb_NO |
dc.date.issued | 2011 | nb_NO |
dc.identifier | 435416 | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2537-3 (trykt utg.) | nb_NO |
dc.identifier.isbn | 978-82-471-2538-0 (elektr. utg.) | nb_NO |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/265347 | |
dc.language | nor | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Doktoravhandlinger ved NTNU, 1503-8181; 2011:12 | nb_NO |
dc.title | GIS i geografifaget på ungdomstrinnet: Fagdidaktiske perspektiv på å lære om og med GIS | nb_NO |
dc.type | Doctoral thesis | nb_NO |
dc.contributor.department | Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Geografisk institutt | nb_NO |
dc.description.degree | PhD i geografi | nb_NO |
dc.description.degree | PhD in Geography | en_GB |