Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStorsve, Kristine
dc.contributor.authorGjærum, Rikke Gürgens
dc.contributor.authorRasmussen, Bjørn K.
dc.date.accessioned2019-09-16T05:54:40Z
dc.date.available2019-09-16T05:54:40Z
dc.date.created2019-06-05T09:10:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationDRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskrift. 2019, 1 60-70.nb_NO
dc.identifier.issn0332-5296
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2616848
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherUniversitetsforlagetnb_NO
dc.relation.urihttps://www.idunn.no/drama/2019/01/demokratisk_samhandling_
dc.titleDemokratisk samhandling: drama- og teaterpedagogiske læringsformer som demokratisk praksis og tilpasset opplæring i skolennb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionacceptedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber60-70nb_NO
dc.source.volume1nb_NO
dc.source.journalDRAMA : Nordisk dramapedagogisk tidsskriftnb_NO
dc.identifier.doi10.18261/issn.2535-4310-2019-01-14
dc.identifier.cristin1702830
dc.description.localcode© Universitetsforlaget 2019. This is the authors' accepted and refereed manuscript to the article. The final publication is available at https://doi.org/10.18261/issn.2535-4310-2019-01-14nb_NO
cristin.unitcode194,62,35,0
cristin.unitnameInstitutt for kunst- og medievitenskap
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel