Om hundrede år er allting glemt? En analyse av hvordan samer og kvener ble fremstilt i norske skolebøker i tiden etter fornorskningspolitikken (1963-2017)
dc.contributor.advisor | Kaldal, Ingar | |
dc.contributor.author | Sjåvik, Mathilde Østgård | |
dc.date.accessioned | 2019-09-06T06:04:39Z | |
dc.date.available | 2019-09-06T06:04:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2612822 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NTNU | nb_NO |
dc.title | Om hundrede år er allting glemt? En analyse av hvordan samer og kvener ble fremstilt i norske skolebøker i tiden etter fornorskningspolitikken (1963-2017) | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Historie: 070 | nb_NO |