• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet (HF)
  • Institutt for kunst- og medievitenskap
  • View Item
  •   Home
  • Det humanistiske fakultet (HF)
  • Institutt for kunst- og medievitenskap
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Etos og patos i visuell politisk kommunikasjon

10026
Bachelor thesis
Thumbnail
URI
http://hdl.handle.net/11250/2610574
Date
2019
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for kunst- og medievitenskap [697]
Abstract
Dagens samfunn er i stor grad preget av det allestedsnærværende internett, og den nye kommunikasjonsteknologien har blitt et faktum. Sosiale medier kan fremdeles regnes som en relativt ny måte å kommunisere på; både i det offentlige og private. I dag er digital kommunikasjon og digitale medier et viktig fokus for forskningen. Den nye teknologien som vi hele tiden omgir oss med, fører stadig med seg nye og komplekse problemstillinger. Denne oppgaven vil rette blikket mot hvordan appellformene etos og patos kommer til uttrykk i dagens visuelle politiske kommunikasjon – med utgangspunkt i en semiologisk orientert bildeanalyse av eksempler fra Erna Solbergs publiseringer på det sosiale nettverket Instagram.
 
 
 
Publisher
NTNU

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit