Show simple item record

dc.contributor.advisorMecsei Kim, Monica
dc.contributor.authorGrubba, Mathias
dc.date.accessioned2019-08-24T14:00:53Z
dc.date.available2019-08-24T14:00:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610537
dc.description.abstractDenne oppgaven tar for seg kvalitative innholdsanalyser av norske TV-produksjoner av håndballkamper. Den fokuserer på virkemidlene struktur, lyd og kommersialisering. Problemstillingen er: Hvordan er strukturen i en norsk TV-produksjon av en håndballkamp, og hvilken funksjon har lyd i produksjonen? Og hvordan brukes kommersialisering som virkemiddel i de ulike produksjonene? Først analyseres en eliteseriekamp for å avdekke hvordan struktur og lyd blir brukt. Deretter blir kommersialisering analysert i fem kamper fra tre ulike divisjoner, hvor forskjeller og likheter belyses med bruk av relevant teori.
dc.description.abstract
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleKvalitativ innholdsanalyse av norske TV-produksjoner i ulike divisjoner
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record