Show simple item record

dc.contributor.advisorGladsø, Svein
dc.contributor.authorMeland, Sandra
dc.date.accessioned2019-08-24T14:00:51Z
dc.date.available2019-08-24T14:00:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2610531
dc.description.abstractTim Minchin har en svært bred og mangfoldig kompetanse innenfor flere kunstarter. Likevel omtales han som oftest som en som driver med «musical comedy» eller «comedy music». Hva ligger i et slikt genrebegrep, og hva kan sies å ligge bak Minchins valg av en slik genre? Jeg vil skrive om hvordan genrevalget har begunstiget Minchin ved å dra inn konkrete eksempler fra hans verk og svare på problemformuleringen basert på den fenomenologiske opplevelsen og mine personlige observasjoner. Jeg tar for meg to funn fra arbeidsprosessen min.
dc.description.abstractTim Minchin has a very broad and diverse expertise within several art forms. Still, he is often referred to as a "musical comedy" or "comedy music" artist. What lies in such a genre concept, and what can be said to lie behind Minchin's choice of such a genre? I will write about how the genre selection has favored Minchin by entering concrete examples from his work and answering the research question based on the phenomenological experience and my personal observations. I will use two findings from my work process.
dc.languagenob
dc.publisherNTNU
dc.titleTim Minchin og Genrevalgets Effektivitet
dc.typeBachelor thesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record